Servis


Za sve kupce koji su kupili proizvode u Lenovo Exclusive store-u od Lenovo proizvođača  na raspolaganju je naš servis Zel-cos d.o.o. (Ulica Grada Chicaga 28, telefon 01/3033-120, e-mail: servis@zel-cos.hr, www.zel-cos.hr) koji je ovlašteni servis u jamstvenom roku (garantni rok), a ostala jamstva u ovlaštenim servisima prema jamstvenim listovima koje izdaju uvoznici, a koji su priloženi uz isporučeni proizvod.
 

UVJETI JAMSTVA I REKLAMACIJE

Sve kvarove koji nastanu u jamstvenom roku, servis će ukloniti besplatno ukoliko se utvrdi da je problem nastao uslijed greške u proizvodnji.

Izuzimaju se kvarovi koji nastanu nepravilnom uporabom, nemarnim odnosom prema proizvodu, mehaničkim oštećenjem, kvarovi uzrokovani softverom i nestručnim rukovanjem.

Jamstvo se također ne pruža u slučaju udara groma i električne struje, prolijevanja tekućine, statičkog elektriciteta, softverske greške ili bilo kakvog vanjskog faktora.

Jamstvo za Lenovo proizvode  se ostvaruje u servisnom prostoru tvrtke Zel-cos d.o.o., a ostala jamstva u ovlaštenim servisima prema jamstvenim listovima koje izdaju uvoznici, a koji su priloženi uz isporučeni proizvod.

Jamstvo prestaje ako se ustanovi da je proizvod popravljala neovlaštena osoba, te u slučaju overclockiranja (povećanja radne frekvencije procesora) ili oštećenja zaštitne folije na diskovima ili bilo kakvog modificiranja opreme.

Ako uslijed kvara dođe do gubitaka podataka na računalu ili bilo kojem njegovom dijelu ne snosimo odgovornost za gubitak istih, a preporučujemo izradu sigurnosnih kopija (backup) barem jednom tjedno.

Garancija na mrtve pixele kod LCD monitora je definirana od strane proizvođača (uređaji se ne zamjenjuju).

Uz jamstveni list potrebno je obavezno predočiti originalni račun, u protivnom jamstvo ne vrijedi.

Uređaje treba u servis donijeti sa originalnim jamstvom i računom te sa svim pripadajućim kablovima, i priborom uz kratak opis kvara.

Korisnik uređaj sa servisa preuzima osobno, prilikom preuzimanja uređaja dužan je donijeti primku servisa koju je dobio prilikom reklamiranja uređaja.

Kako bi se izbjegli nepotrebni problemi i nesporazumi molimo Vas da dobro proučite postavke određene jamstvenim listom i da se tih postavki pridržavate kod reklamiranja neispravnih uređaja u jamstvenom roku.
 

PODNOŠENJE PRIGOVORA

Sukladno čl.10 st.1 i 2 Zakona o zaštiti potrošača NN 41/14 obavještavamo cijenjene potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

Mikronis d.o.o., Nova cesta 166, 10000 Zagreb ili na e-mail adresu kritika@mikronis.hr odnosno​​​​​​​​​​​​​​​​ na telefaks broj: 01/ 3033 115

Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

{{item.Name}} Kol: {{item.Quantity}}
{{item.FinalPriceToPay_print}}
 
 
{{basket.responseMsg}}
Još samo {{(freeDeliveryDifference).toFixed(2) + ' kn'}} do besplatne dostave na adresu ili odaberite preuzimanje u poslovnici.
  • Mastercard SecureCode